Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15735
Назва: Розвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологій
Інші назви: Розвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологій
Автори: Богашко, Олександр Леонідович
Ключові слова: маркетинг
глобалізація
інтернет-технологіії
промисловість
промисловий маркетинг
управління
Дата публікації: 12-тра-2023
Видавництво: Луцьк : ЛНТУ
Бібліографічний опис: Богашко О. Л. Розвиток маркетингової діяльності підприємств на основі інтернет-технологій. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. С. 119–121.
Серія/номер: УДК;658.8:004.67 (043.2)
Короткий огляд (реферат): Україна залишається промислово розвиненою країною, провідним завданням якої є модернізація вітчизняного виробництва та підвищення міжнародної конкурентоспроможності на глобальних ринках промислової продукції. Розвиток споживчих ринків, тенденції масового та швидкого споживання, принципові зміни в моделях споживчої поведінки – все це формує нове маркетингове середовище підприємств, спричиняє зниження ефективності традиційних маркетингових інструментів та вимагає розроблення нових підходів до розвитку маркетингової діяльності підприємств, передусім, із застосуванням Інтернет-технологій. Перевагами застосування маркетингових Інтернет-технологій є невеликі витрати, різноманітність інструментів, можливість забезпечити значну широту охоплення і адресність впливу на цільову аудиторію, миттєвий доступ на ринок будь-якої країни чи регіону, можливість оцінити ефективність бізнесу.
Опис: https://drive.google.com/file/d/1p84icB52IHzEPo--Jbxk80bPEWbUZnet/view
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15735
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Rozvytok_marketynhovoi.pdf807,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.