Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15916
Назва: | Методологічні виміри формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна Григоренко, Тетяна Володимирівна |
Ключові слова: | мовна освіта філологічна освіта педагогічна освіта професійна підготовка вчителя української мови і літератури професійна компетентність учителя української мови і літератури |
Дата публікації: | 19-бер-2023 |
Видавництво: | ФОП Жукова Ірина Віталіївна |
Бібліографічний опис: | Григоренко Т., Коваль В. Методологічні виміри формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури // Актуальні питання у сучасній науці. 2023. № 3(9). С. 398-412. |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:811.161.2]-027.561-047.22:001.8(045) |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянутотеоретичні засади формування професійної компетентності у майбутніх учителів української мови і літератури, які передбачають безпосередню перцепцію об’єкта, який досліджується; застосування раніше набутого практичного досвіду; охоплення емоційних та естетичних частин свідомості; активізацію критичного мислення, здібностей, навичок, творчої уяви, та професійна підготовка студентів ОПП Середня освіта (Українська мова і література), що передбачає створення успішного освітнього процесу завдяки конкретним прийомам та методам взаємодії вчителя та учня. Проаналізовано окремі дослідження, які дозволяють зробити висновок, що якщо випускники закладів вищої освіти в своїй професійній діяльності перейдуть до компетентнісного підходу, то це дасть їм можливість відповідати новим вимогам ринку праці та розкрити весь свій потенціал у навчанні дітей. Таким чином, план освітнього процесу, створений за допомогою компетентнісного підходу, стає провідним показником, який виявляє необхідний результат освіти особистостів сучасному суспільстві, а в процесі такого навчання вирішується питання формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури, про що свідчить покращення спрямованості освіти на її практичний аспект та збереження ґрунтовності.Результати проведеного аналізу дозволили зробити висновок, що діяльнісний підхід наближений до компетентнісного під час виховання в студентів ОПП Середня освіта (Українська мова і література) тих компетентностей, що відповідають за збільшення знань,та вказують не на практичний рівень їх сформованості, а на теоретичний, тобто на внутрішні відношення і взаємозв’язки між певними об’єктами чи фактами. Формуючи теоретичні знання, викладач звертає увагу на словесну форму вираження матеріалу і це сприяє кращому розумінню предмету. Така форма роботи допоможе розвинути предметне мислення. Розвиваючи предметне мислення у майбутніх вчителів української мови і літератури , викладачі формують розуміння поняття «знання» як структурної частини наукового світогляду студентів. |
Опис: | http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/issue/view/129 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15916 |
ISSN: | 2786-6300 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
2023 Методологічні виміри формування професійної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури.pdf | 260,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.