Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16091
Назва: | Можливості вебсервісу Canva для підтримки інклюзивного навчання |
Автори: | Криворучко, Інна Ігорівна |
Ключові слова: | інклюзія порушення зору освітні потреби Canva ІКТ ританомалія ахроматопсія дейтераномалія тританопія протаномалія протанопія дейтераномалія |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Електронне видання |
Бібліографічний опис: | Криворучко І.І. Можливості вебсервісу Canva для підтримки інклюзивного навчання. International Science Journal of Education & Linguistics. 2024. № 2, т. 3. С. 107–113. URL: https://doi.org/10.46299/j.isjel.20240302.12 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено можливості вебсервісу Canva для організації освітнього простору для здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, зокрема вадами зору.Розглянуто створення інклюзивного освітнього середовища, в якому діти з ООП можуть навчатися нарівні з іншими дітьми, а використання ІКТ може стати суттєвим чинником позитивних змін у навчанні дітей з ООП, оскільки дозволяє: індивідуалізувати навчання, створити більш доступне середовище для навчання, забезпечити ефективну комунікацію та співпрацю.Визначено, що вебсервіс Canva є потужним інструментом, який може використовуватися для створення адаптованих навчальних матеріалівдля дітей з ООП. Зокрема, Canva дозволяє застосовувати фільтри, що імітують те, як зображення бачать люди з порушенням сприйняття кольорів. Це дозволяє авторам навчальних матеріалів створювати матеріали, які будуть доступні для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей. |
Опис: | https://isg-journal.com/isjel/article/view/669/384 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16091 |
ISSN: | 2720-684X |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Криворучко І. Canva.pdf | 557,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.