Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16233
Title: THE ROLE OF THE REPERTORY IN THE PROCESS OF VOCAL AND CHORAL EDUCATION OF STUDENTS
Other Titles: РОЛЬ РЕПЕРТУАРУ В ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ
Authors: Тарасюк, Леся Михайлівна
Козій, Ольга Михайлівна
Keywords: репертуар, музичний розвиток, музична культура, естетичне виховання, вокальні дані, толерантність, вікові особливості, педагог.
repertoire, musical development, musical culture, aesthetic education, vocal data, tolerance, age characteristics, teacher.
Issue Date: Feb-2024
Publisher: Modern engineering and innovative technologies, Germany
Citation: Tarasyuk L. M., Kozii O. M. The role of the repertory in the process of vocal and choral education of students. Modern engineering and innovative technologies, Germany, issue №31, Part 3. February, 2024, С. 61-65.
Series/Report no.: УДК;78.08-021.414:373.3/.5.017:[784+78.087.68](045)
Abstract: : в цій статті автори визначають дидактичну роль репертуару, як головну, у процесі формування музично-естетичних та вокально-технічних навичок учнів у вокально-хоровому виконавстві. Виховуючи учнів, розвиваючи їх слухові й вокально-хорові здібності, педагог повинен привчати учнів вслухатися у звучання, розрізняти якісне виконання, вміти знаходити помилки, пов’язані з неправильним звукоутворенням, пам’ятаючи про те, що крикливий, невиразний спів справляє завжди неприємне враження, негативно впливає на незміцнілий, повністю не сформований, дитячий голос. Вокальний та хоровий репертуар весь час поповнюється. Перед викладачем стоїть досить складне і відповідальне завдання – обирати найцінніші, найяскравіші образно-емоційні твори, систематизувати їх у певній ієрархічній послідовності, яка відповідатиме системі вокально-хорового виховання.
Description: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit31-00-021
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16233
ISSN: 2567-5273
Appears in Collections:Факультет мистецтв



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.