Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940
Назва: Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті
Автори: Фуркало, Вікторія Станіславівна
Фуркало, Володимир Ісакович
Ключові слова: моніторинг
диференціація
освіта
індивідуальність
адаптація
особистість
Дата публікації: 22-кві-2024
Видавництво: Видавнича група «Наукові перспективи»
Бібліографічний опис: Фуркало В. С., Фуркало В. І. Філософський аналіз моніторингу і диференціації в освіті. Věda a perspektivy. Praha, České republika. 2024. № 4(35). С. 312–321.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено аналіз філософських аспектів моніторингу та диференціації в освіті. Підкреслено значення якості освіти як важливого чинника у сфері освітньої політики. Акцентовано увагу на ролі моніторингу як наукового інструмента, що забезпечує точну інформацію про стан освітньої сфери та сприяє розвитку продуктивних змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16940
ISSN: 2695-1584 (Print)
2695-1592(Online)
Розташовується у зібраннях:Історичний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Filos_analiz_monitor.pdf450,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.