Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/109
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалдинюк, Олена Дмитрівна-
dc.date.accessioned2013-10-07T07:17:06Z-
dc.date.available2013-10-07T07:17:06Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/109-
dc.description.abstractОсновна ідея статті полягає у тому, що в системі педагогічних заходів, спрямованих на формування комунікативного досвіду молодшого школяра, свою особливу «нішу» може і повинно зайняти мистецтво, осягнення якого дитиною має розглядатися як особливий вид спілкування – художня комунікація, що ґрунтується на соціально-комунікативній, суб’єкт-суб’єктній природі мистецтва, діалогізмі художньо-естетичного пізнання.uk
dc.subjectкомунікативний досвідuk
dc.subjectхудожня комунікаціяuk
dc.subjectрізновиди мистецтваuk
dc.subjectмолодший шкільний вікuk
dc.titleПедагогічний потенціал мистецтва у процесі формування комунікативного досвіду дитиниuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pedahohichnyi_potentsial_mystetstva_u_protsesi_formuvannia_komunikatyvnoho_dosvidu_dytyny.docx34,84 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.