Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/109
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Балдинюк, Олена Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-07T07:17:06Z | - |
dc.date.available | 2013-10-07T07:17:06Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/109 | - |
dc.description.abstract | Основна ідея статті полягає у тому, що в системі педагогічних заходів, спрямованих на формування комунікативного досвіду молодшого школяра, свою особливу «нішу» може і повинно зайняти мистецтво, осягнення якого дитиною має розглядатися як особливий вид спілкування – художня комунікація, що ґрунтується на соціально-комунікативній, суб’єкт-суб’єктній природі мистецтва, діалогізмі художньо-естетичного пізнання. | uk |
dc.subject | комунікативний досвід | uk |
dc.subject | художня комунікація | uk |
dc.subject | різновиди мистецтва | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.title | Педагогічний потенціал мистецтва у процесі формування комунікативного досвіду дитини | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedahohichnyi_potentsial_mystetstva_u_protsesi_formuvannia_komunikatyvnoho_dosvidu_dytyny.docx | 34,84 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.