Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/109
Назва: | Педагогічний потенціал мистецтва у процесі формування комунікативного досвіду дитини |
Автори: | Балдинюк, Олена Дмитрівна |
Ключові слова: | комунікативний досвід художня комунікація різновиди мистецтва молодший шкільний вік |
Дата публікації: | 2013 |
Короткий огляд (реферат): | Основна ідея статті полягає у тому, що в системі педагогічних заходів, спрямованих на формування комунікативного досвіду молодшого школяра, свою особливу «нішу» може і повинно зайняти мистецтво, осягнення якого дитиною має розглядатися як особливий вид спілкування – художня комунікація, що ґрунтується на соціально-комунікативній, суб’єкт-суб’єктній природі мистецтва, діалогізмі художньо-естетичного пізнання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/109 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedahohichnyi_potentsial_mystetstva_u_protsesi_formuvannia_komunikatyvnoho_dosvidu_dytyny.docx | 34,84 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.