Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1321
Назва: | Особливості впровадження релігієзнавчого компонента в школах України та Франції:порівняльний аналіз. |
Автори: | Лаухіна, Інна Станіславівна |
Ключові слова: | релігієзнавча освіта взаємодія світської та релігійної освіти проблеми релігійної освіти у світській державі |
Дата публікації: | 2010 |
Видавництво: | Психолого-пед. пробл.сіл.шк. :зб.наук. пр. Уман. депж. пед. ун-та ім. Павла Тичини/ {ред. кол. : Побірченко Н.С. (гол. ред) та ін.} |
Бібліографічний опис: | Умань : ПП Жовтий,2010.-Вип.34.-С. 233-241. |
Серія/номер: | УДК;37 (44) |
Короткий огляд (реферат): | У статті йдеться про особливості впровадження релігієзнавчого компонента в загальноосвітніх школах України та Франції в контексті порівняльного аналізу, автор простежує стан розвитку сучасної релігійної освіти в Україні та Франції, її правові основи і окреслює можливі шляхи співпраці світської та релігійної освіти у державних навчальних закладах нашої країни. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1321 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості впровадження релігієзнавчого компонента в школах Укр. і Фр..pdf | 336,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.