Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T08:10:21Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T08:10:21Z | - |
dc.date.issued | 2013-11-12 | - |
dc.identifier.citation | Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) / В.О. Коваль // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини / гол. ред. М.Т. Мартинюк. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Ч. 1. – С. 101–107. | uk |
dc.identifier.citation | професійна підготовка фахівців | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито методологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. Особливо переконливо проаналізовано специфіку компетентнісного підходу у викладанні української мови. Охарактеризовано методологічну модель компетентнісного підходу, багаторівневу систему професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника та міждисциплінарність у здобутті мовної освіти. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:811.162.2(67); | - |
dc.subject | Компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | онтологічні та гносеологічні природи мовного знака | uk |
dc.subject | освітня парадигма | uk |
dc.subject | практичне спрямування мовної освіти | uk |
dc.subject | дидактичні та методологічні принципи | uk |
dc.title | Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Problema_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv_filolohiv_metodolohichnyi_aspekt.pdf.pdf | 125,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.