Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Валентина Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-12T08:10:21Z | - |
dc.date.available | 2013-11-12T08:10:21Z | - |
dc.date.issued | 2013-11-12 | - |
dc.identifier.citation | Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) / В.О. Коваль // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини / гол. ред. М.Т. Мартинюк. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Ч. 1. – С. 101–107. | uk |
dc.identifier.citation | професійна підготовка фахівців | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито методологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. Особливо переконливо проаналізовано специфіку компетентнісного підходу у викладанні української мови. Охарактеризовано методологічну модель компетентнісного підходу, багаторівневу систему професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника та міждисциплінарність у здобутті мовної освіти. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:811.162.2(67); | - |
dc.subject | Компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | онтологічні та гносеологічні природи мовного знака | uk |
dc.subject | освітня парадигма | uk |
dc.subject | практичне спрямування мовної освіти | uk |
dc.subject | дидактичні та методологічні принципи | uk |
dc.title | Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Problema_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv_filolohiv_metodolohichnyi_aspekt.pdf.pdf | 125,31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.