Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Валентина Олександрівна-
dc.date.accessioned2013-11-12T08:10:21Z-
dc.date.available2013-11-12T08:10:21Z-
dc.date.issued2013-11-12-
dc.identifier.citationПроблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) / В.О. Коваль // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини / гол. ред. М.Т. Мартинюк. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Ч. 1. – С. 101–107.uk
dc.identifier.citationпрофесійна підготовка фахівцівuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343-
dc.description.abstractУ статті розкрито методологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. Особливо переконливо проаналізовано специфіку компетентнісного підходу у викладанні української мови. Охарактеризовано методологічну модель компетентнісного підходу, багаторівневу систему професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника та міждисциплінарність у здобутті мовної освіти.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811.162.2(67);-
dc.subjectКомпетентнісний підхідuk
dc.subjectонтологічні та гносеологічні природи мовного знакаuk
dc.subjectосвітня парадигмаuk
dc.subjectпрактичне спрямування мовної освітиuk
dc.subjectдидактичні та методологічні принципиuk
dc.titleПроблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Problema_formuvannia_profesiinoi_kompetentnosti_maibutnikh_uchyteliv_filolohiv_metodolohichnyi_aspekt.pdf.pdf125,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.