Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Title: Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект)
Authors: Коваль, Валентина Олександрівна
Keywords: Компетентнісний підхід
онтологічні та гносеологічні природи мовного знака
освітня парадигма
практичне спрямування мовної освіти
дидактичні та методологічні принципи
Issue Date: 12-Nov-2013
Citation: Проблема формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів (методологічний аспект) / В.О. Коваль // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені павла Тичини / гол. ред. М.Т. Мартинюк. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – Ч. 1. – С. 101–107.
професійна підготовка фахівців
Series/Report no.: УДК 371.134:811.162.2(67);
Abstract: У статті розкрито методологічні аспекти дослідження проблеми формування професійної компетентності майбутніх учителів-філологів. Особливо переконливо проаналізовано специфіку компетентнісного підходу у викладанні української мови. Охарактеризовано методологічну модель компетентнісного підходу, багаторівневу систему професійної підготовки майбутнього вчителя-словесника та міждисциплінарність у здобутті мовної освіти.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1343
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.