Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1423
Назва: | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога |
Автори: | Коваль, Валентина Олександрівна |
Ключові слова: | Педагогічні умови лінгводидактичні стратегеми компетентнісно спрямоване навчання організаційно-методична система професійна компетентність |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Вісник Черкаського університету |
Бібліографічний опис: | Коваль В. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Валентина Олександрівна Коваль // Вісник Черкаського університету. – 2013. – ("Педагогічні науки"). – С. 33–36. |
Серія/номер: | УДК 371.134:811.162.2(07); |
Короткий огляд (реферат): | У статті означено та проаналізовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. У ході дослідження виокремлено наступні педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога: організацію у вищих навчальних закладах компетентнісно спрямованого навчання; виробленння у студентів лінгводидактичних стратегем і мовленнєво-поведінкової стратегії майбутньої професійної діяльності; створення позитивної мотивації у студентів до формування особистісних та професійних якостей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1423 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ped_umovy_form_prof_komp_maib_vch_fil.pdf | 224,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.