Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1423
Назва: Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Педагогічні умови
лінгводидактичні стратегеми
компетентнісно спрямоване навчання
організаційно-методична система
професійна компетентність
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Черкаського університету
Бібліографічний опис: Коваль В. О. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога / Валентина Олександрівна Коваль // Вісник Черкаського університету. – 2013. – ("Педагогічні науки"). – С. 33–36.
Серія/номер: УДК 371.134:811.162.2(07);
Короткий огляд (реферат): У статті означено та проаналізовано педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. У ході дослідження виокремлено наступні педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога: організацію у вищих навчальних закладах компетентнісно спрямованого навчання; виробленння у студентів лінгводидактичних стратегем і мовленнєво-поведінкової стратегії майбутньої професійної діяльності; створення позитивної мотивації у студентів до формування особистісних та професійних якостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1423
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ped_umovy_form_prof_komp_maib_vch_fil.pdf224,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.