Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1426
Назва: Структура професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога
Автори: Коваль, Валентина Олександрівна
Ключові слова: Компетентність, компетенція, професійна компетентність, ключові компетентності, ключові поняття, опорні знання, кваліфікації.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник Черкаського університету
Бібліографічний опис: Коваль В. О. Структура професійної компетентності майбутнього вчителя філолога / Валентина Олександрівна Коваль. – 2013. – С. 103–106.
Серія/номер: УДК 371.134:811.162.2(07);Випуск 20 (30)
Короткий огляд (реферат): У статті досліджується сутність професійної компетентності майбутніх учителів-філологів та розкривається її структура, яка включає наступні ключові компоненти: соціальну, комунікативну, інформаційну, предметну,полікультурну компетентності, особисті якості вчителя, компетентність самоосвіти і саморозвитку, компетентність продуктивної творчої діяльності
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1426
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Struktura_prof_kompetents_maib_vch_filol.pdf144,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.