Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/144
Назва: | Проективно-тестові та психоаналітичні підходи до використання малюнку в діагностико-корекційному процесі |
Автори: | Гриньова, Наталія В'ячеславівна |
Ключові слова: | проекція проективні методики несвідоме психодинамічний підхід малюнок |
Дата публікації: | сер-2013 |
Видавництво: | Стиль-Издат Типография |
Бібліографічний опис: | архетип, архетипна символіка, внутрішні суперечності, графічні методики, діагностико-корекційний процес, едіпальна залежність, комплекс тематичних малюнків, несвідоме, проективно-тестовий підхід, проекція, процесуальна діагностика, психодинамічний підхід, свідоме. |
Серія/номер: | УДК 159.98(043.3); |
Опис: | автореферат дисертації на здобуття ступеня кандидата психологічних наук зі спеціальності - 19.00.07 педагогічна та вікова психологія. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/144 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автореферат.pdf | 328,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.