Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659
Назва: ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ У США (автореферат)
Автори: Щербань, Ірина Юріївна
Ключові слова: сільська школа США
організаційно-педагогічні засади
організаційно-адміністративні засади
соціально-педагогічні засади
функціональні засади
Дата публікації: 2011
Серія/номер: УДК 373.5.018.51(73)(043.3);
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено вивченню організаційно-педагогічних засад функціонування сільської школи у США. Унаслідок історико-ретроспективного аналізу визначено періоди розвитку сільської школи у США (період створення і становлення, період консолідації, період модернізації та період реформування). На основі характеристики реформ та урядових програм, які регулюють діяльність сільської школи у США, виявлено основні організаційно-адміністративні засади, які є визначальними домінантами її функціонування. На прикладі реалізації основних функцій (освітньої, культурної, соціальної, економічної та політичної) окреслено функціональні засади діяльності американської сільської школи. Виокремлено соціально-педагогічні засади функціонування американської сільської школи. Визначено можливості використання американських прогресивних ідей у модернізації та підтримці діяльності сільської школи України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat_Shcherban.pdf198,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.