Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659
Назва: | ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ У США (автореферат) |
Автори: | Щербань, Ірина Юріївна |
Ключові слова: | сільська школа США організаційно-педагогічні засади організаційно-адміністративні засади соціально-педагогічні засади функціональні засади |
Дата публікації: | 2011 |
Серія/номер: | УДК 373.5.018.51(73)(043.3); |
Короткий огляд (реферат): | Дисертацію присвячено вивченню організаційно-педагогічних засад функціонування сільської школи у США. Унаслідок історико-ретроспективного аналізу визначено періоди розвитку сільської школи у США (період створення і становлення, період консолідації, період модернізації та період реформування). На основі характеристики реформ та урядових програм, які регулюють діяльність сільської школи у США, виявлено основні організаційно-адміністративні засади, які є визначальними домінантами її функціонування. На прикладі реалізації основних функцій (освітньої, культурної, соціальної, економічної та політичної) окреслено функціональні засади діяльності американської сільської школи. Виокремлено соціально-педагогічні засади функціонування американської сільської школи. Визначено можливості використання американських прогресивних ідей у модернізації та підтримці діяльності сільської школи України. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/1659 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
avtoreferat_Shcherban.pdf | 198,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.