Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2254
Назва: Педагогічні умови впровадження модульно-розвивального навчання в вищій школі
Автори: Красноштан, Ігор Васильович
Пащенко, Майя Іванівна
Ключові слова: модульно-розвивальне навчання
вища школа
Дата публікації: 2010
Видавництво: ПП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Ігор Красноштан, Майя Пащенко. Педагогічні умови впровадження модульно-розвивального навчання в вищій школі. Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - умань, ПП Жовтий О.О., 2010. Випуск 2. с. 240-246.
Короткий огляд (реферат): В процесі аналізу традиційної системи навчання встановлено, що її основні недоліки полягають у наступному: студенти переважну частину навчального часу витрачають на секції, під час яких переважають пасивні форми роботи; вони мало читають фахову літературу; не мають навичок говорити; система контролю не має зворотного зв’язку; недостатня робота з теоретичним матеріалом в аудиторіях; негнучкий розподіл лекцій та практичних занять. За результатами аналізу дидактичної діяльності студентів можна констатувати факт зростання потреби в засвоєнні технологій модульно-розвивального навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2254
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010.2.pdf131,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.