Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарачук, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-05-31T15:59:17Z-
dc.date.available2014-05-31T15:59:17Z-
dc.date.issued2014-05-31-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2327-
dc.description.abstractВ статті на основі аналізу наукових джерел охарактеризовано сутність понять «умова» та «педагогічна умова» в контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Проаналізовано різноманітні погляди дослідників та подано власні тлумачення. Запропоновано розглядати педагогічні умови як штучно створені обставини педагогічного процесу, які суттєво впливають на його функціонування, з метою досягнення запланованих результатів. Шляхом аналізу психолого-педагогічних джерел виокремлено педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами: формування у майбутніх учителів початкової школи уміння створювати сприятливе навчально-виховне середовище з розвитку математичних здібностей школярів; розробка та впровадження в практику роботи ВНЗ педагогічного спрямування спецкурсу «Робота з математично здібними молодшими школярами»; удосконалення змістово-технологічного аспекту підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134+51(07);-
dc.subjectпедагогічна умоваuk
dc.subjectпідготовка майбутніх учителів початкової школиuk
dc.subjectматематичні здібностіuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.titleОБГРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ped_ym_pidg_vchut_poc_sh.pdf296,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.