Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2327
Title: | ОБГРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО РОБОТИ З МАТЕМАТИЧНО ЗДІБНИМИ ШКОЛЯРАМИ |
Authors: | Гарачук, Тетяна Володимирівна |
Keywords: | педагогічна умова підготовка майбутніх учителів початкової школи математичні здібності професійна підготовка |
Issue Date: | 31-May-2014 |
Series/Report no.: | УДК 371.134+51(07); |
Abstract: | В статті на основі аналізу наукових джерел охарактеризовано сутність понять «умова» та «педагогічна умова» в контексті підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. Проаналізовано різноманітні погляди дослідників та подано власні тлумачення. Запропоновано розглядати педагогічні умови як штучно створені обставини педагогічного процесу, які суттєво впливають на його функціонування, з метою досягнення запланованих результатів. Шляхом аналізу психолого-педагогічних джерел виокремлено педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкової школи до роботи з математично здібними школярами: формування у майбутніх учителів початкової школи уміння створювати сприятливе навчально-виховне середовище з розвитку математичних здібностей школярів; розробка та впровадження в практику роботи ВНЗ педагогічного спрямування спецкурсу «Робота з математично здібними молодшими школярами»; удосконалення змістово-технологічного аспекту підготовки майбутніх учителів початкової школи до роботи з математично здібними школярами. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2327 |
Appears in Collections: | Факультет початкової освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ped_ym_pidg_vchut_poc_sh.pdf | 296,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.