Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2946
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Семчук, Світлана Іванівна |
Ключові слова: | дошкільна освіта, компютерні технології |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | ПП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Вісник наукової лабораторіїї "Дошкільна освіта: історія,сучасність,перспективи розвитку у ХХІ ст. " |
Короткий огляд (реферат): | Розкрито проблему дослідження інформаційно-комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/2946 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези. Семчук С.І. Умань 2014.docx | 23,62 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.