Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.date.accessioned2015-10-06T19:29:52Z-
dc.date.available2015-10-06T19:29:52Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЗаболотна О. А. Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти / Оксана Адольфівна // Порівняльна педагогіка: методологічні орієнтири українських компаративістів: хрестоматія / авторський коллектив. – 2015. – Том 1. – С. 103-115uk
dc.identifier.otherORCID ID 0000-0003-4901-1053-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157-
dc.description.abstractУ статті описано методологічні моделі опрацювання проблеми альтернативної освіти у порівняльному аспекті. Описано феномен альтернативної освіти та погляди науковців стосовно нього. Подано характеристику рівнів дослідження. До кожного рівня подано підходящі методи дослідження та обгрунтовано доцільність їх використання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК.: Педагогічна думкаuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37.018-
dc.subjectшкільна альтернативна освітаuk
dc.subjectпорівняльно-педагогічне дослідженняuk
dc.subjectконтент-аналізuk
dc.subjectметоди педагогічного дослідженняuk
dc.titleКонцептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освітиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сучасні напрями розвитку.pdf7,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.