Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заболотна, Оксана Адольфівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-10-06T19:29:52Z | - |
dc.date.available | 2015-10-06T19:29:52Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Заболотна О. А. Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти / Оксана Адольфівна // Порівняльна педагогіка: методологічні орієнтири українських компаративістів: хрестоматія / авторський коллектив. – 2015. – Том 1. – С. 103-115 | uk |
dc.identifier.other | ORCID ID 0000-0003-4901-1053 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157 | - |
dc.description.abstract | У статті описано методологічні моделі опрацювання проблеми альтернативної освіти у порівняльному аспекті. Описано феномен альтернативної освіти та погляди науковців стосовно нього. Подано характеристику рівнів дослідження. До кожного рівня подано підходящі методи дослідження та обгрунтовано доцільність їх використання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | К.: Педагогічна думка | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.018 | - |
dc.subject | шкільна альтернативна освіта | uk |
dc.subject | порівняльно-педагогічне дослідження | uk |
dc.subject | контент-аналіз | uk |
dc.subject | методи педагогічного дослідження | uk |
dc.title | Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасні напрями розвитку.pdf | 7,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.