Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157
Назва: | Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти |
Автори: | Заболотна, Оксана Адольфівна |
Ключові слова: | шкільна альтернативна освіта порівняльно-педагогічне дослідження контент-аналіз методи педагогічного дослідження |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | К.: Педагогічна думка |
Бібліографічний опис: | Заболотна О. А. Концептуальна модель порівняльно-педагогічного дослідження шкільної альтернативної освіти / Оксана Адольфівна // Порівняльна педагогіка: методологічні орієнтири українських компаративістів: хрестоматія / авторський коллектив. – 2015. – Том 1. – С. 103-115 |
Серія/номер: | УДК 37.018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті описано методологічні моделі опрацювання проблеми альтернативної освіти у порівняльному аспекті. Описано феномен альтернативної освіти та погляди науковців стосовно нього. Подано характеристику рівнів дослідження. До кожного рівня подано підходящі методи дослідження та обгрунтовано доцільність їх використання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3157 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сучасні напрями розвитку.pdf | 7,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.