Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3552
Назва: Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку
Інші назви: Маркетинговое исследование факторов ценообразования на конкурентном рынке
Marketing research of pricing factors in a competitive market
Автори: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Ключові слова: маркетингове дослідження
ціна
індекс цін
факторний аналіз
конкурентний ринок
хліб пшеничний
середньомісячна ціна
фактор ціни
комплексна модель
макроекономічні фактори
Дата публікації: 27-бер-2015
Видавництво: ТОВ «ВТД «Університетська книга»
Бібліографічний опис: Білошкурська Н. В. Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку / Н. В. Білошкурська // Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2015. – № 1. – С. 24–31.
Серія/номер: УДК;658.8.012.12
Короткий огляд (реферат): У статті проведене маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку хліба пшеничного. Побудовано комплексну кореляційно-регресійну модель середньомісячної ціни 1 тонни хліба пшеничного з урахуванням впливу індексу споживчих цін, індексу цін виробників промислової продукції та середньомісячної заробітної плати одного працівника за щомісячними статистичними даними за 2012-2014 рр. Доведено, що найбільший вплив на ціну 1 тонни хліба пшеничного чинить індекс споживчих цін, тобто інфляція споживання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3552
ISSN: 2218-4511
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Biloshkurska_Mark_tcin.pdf429,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.