Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3552
Title: Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку
Other Titles: Маркетинговое исследование факторов ценообразования на конкурентном рынке
Marketing research of pricing factors in a competitive market
Authors: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Keywords: маркетингове дослідження
ціна
індекс цін
факторний аналіз
конкурентний ринок
хліб пшеничний
середньомісячна ціна
фактор ціни
комплексна модель
макроекономічні фактори
Issue Date: 27-Mar-2015
Publisher: ТОВ «ВТД «Університетська книга»
Citation: Білошкурська Н. В. Маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку / Н. В. Білошкурська // Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : ТОВ «ВТД «Університетська книга», 2015. – № 1. – С. 24–31.
Series/Report no.: УДК;658.8.012.12
Abstract: У статті проведене маркетингове дослідження факторів ціноутворення на конкурентному ринку хліба пшеничного. Побудовано комплексну кореляційно-регресійну модель середньомісячної ціни 1 тонни хліба пшеничного з урахуванням впливу індексу споживчих цін, індексу цін виробників промислової продукції та середньомісячної заробітної плати одного працівника за щомісячними статистичними даними за 2012-2014 рр. Доведено, що найбільший вплив на ціну 1 тонни хліба пшеничного чинить індекс споживчих цін, тобто інфляція споживання.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3552
ISSN: 2218-4511
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Biloshkurska_Mark_tcin.pdf429,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.