Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3965
Назва: | Інтелектуальна активність та її діагностування в процесі проектно-технологічної діяльності |
Автори: | Нагайчук, Олена Валеріївна |
Ключові слова: | інтелектуальна активність проектно-технологічна діяльність інтелектуальний розвиток 5-9 класи |
Дата публікації: | 2005 |
Видавництво: | К.: Міленіум |
Бібліографічний опис: | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / МОН України, УДПУ ім. Павла Тичини; гол. ред. Побірченко Н.С. – К.: Міленіум, 2005. – Вип. 12. – С.92-101. |
Серія/номер: | УДК 6 (07); |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі діагностування інтелектуального розвитку підлітків у процесі проектно -технологічної діяльності. Проаналізовано методики діагностування інтелекту людини, розглядається процес формування інтелектуальних умінь в учнів 5-9 класів у процесі проектно-технологічної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/3965 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Intelektual`na_akty`vnist`_ta_diagnostuvannya.pdf | 146,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.