Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4156
Назва: Аналіз шкільних підручників з англійської мови
Автори: Капелюшна, Тетяна Вікторівна
Ключові слова: Шкільний підручник
комунікативно-діяльнісний підхід
особистісно-зорієнтований підхід
схема аналізу
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка
Бібліографічний опис: Капелюшна Тетяна. Аналіз шкільних підручників з англійської мови / Тетяна Капелюшна // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – С. 83-86
Короткий огляд (реферат): Детальний аналіз шкільних підручників з англійської мови є першим кроком для компаративного аналізу підручників та комплексів вітчизняного зразка із існуючими європейськими та американськими моделями для подальшого вдосконалення шкільних підручників з англійської мови відповідно до вимог сьогодення та з урахуванням комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого, культурологічного підходів до організації навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4156
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kapeliushna_tezykonf.pdf218,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.