Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБілошкурська, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2015-12-01T09:33:35Z-
dc.date.available2015-12-01T09:33:35Z-
dc.date.issued2015-11-15-
dc.identifier.citationБілошкурська Н.В. Формування і вибір конкурентної стратегії підприємства / Н.В. Білошкурська // Економічна стратегія розвитку України в умовах сучасних геополітичних викликів : [збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 23 жовтня 2015 року] / за ред. Н. П. Резнік. – Київ : КиМУ, 2015. – С. 25-28.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4191-
dc.description.abstractАвтором проведено формування і вибір конкурентної стратегії ПрАТ «Уманська сільгосптехніка» за результатами позиціонування його конкурентного становища на матриці Бостонської консалтингової групиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво «Київський міжнародний університет»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.13-
dc.relation.ispartofseriesISBN;978-617-651-121-2-
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectматриця БКГuk
dc.subjectчастка ринкуuk
dc.subjectтемп росту продажuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectконкурентuk
dc.subjectризикuk
dc.subjectконкурентне середовищеuk
dc.titleФормування і вибір конкурентної стратегії підприємстваuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuv_vybir_konk_strat.pdf396,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.