Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4191
Title: Формування і вибір конкурентної стратегії підприємства
Authors: Білошкурська, Наталія Володимирівна
Keywords: конкурентна стратегія
підприємство
стратегічне управління
матриця БКГ
частка ринку
темп росту продаж
позиціонування
конкурент
ризик
конкурентне середовище
Issue Date: 15-Nov-2015
Publisher: Видавництво «Київський міжнародний університет»
Citation: Білошкурська Н.В. Формування і вибір конкурентної стратегії підприємства / Н.В. Білошкурська // Економічна стратегія розвитку України в умовах сучасних геополітичних викликів : [збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 23 жовтня 2015 року] / за ред. Н. П. Резнік. – Київ : КиМУ, 2015. – С. 25-28.
Series/Report no.: УДК;339.13
ISBN;978-617-651-121-2
Abstract: Автором проведено формування і вибір конкурентної стратегії ПрАТ «Уманська сільгосптехніка» за результатами позиціонування його конкурентного становища на матриці Бостонської консалтингової групи
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4191
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Formuv_vybir_konk_strat.pdf396,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.