Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4297
Назва: Розвиток автономності учня під час вивчення англійської мови
Автори: Бевз, Олена Павлівна
Ключові слова: автономність
Рада Європи
Шкільний вчитель нового покоління
Дата публікації: 2015
Видавництво: Умань: ФПО Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Бевз О. Розвиток автономності учня під час вивчення англійської мови // Сучасна іншомовна освіта в Україні: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 2 листопада 2015 р. м.Умань: ФПО Жовтий О.О., 2015. – С.17-18.
Короткий огляд (реферат): Питання автономності учня виступає одним із ключових в галузі навчання іноземних мов протягом останніх 30 років. У своїй праці «Автономія і вивчення іноземної мови» Х. Холек визначив автономність учня як «здатність взяти на себе відповідальність за власне навчання», зазначаючи, що ця здатність «не є вродженою, і набувається як природнім шляхом, так і за допомогою формального навчання». Хоча автор виступаючи перед Радою Європи увів поняття по відношенню до освіти дорослих, аналіз літературних джерел засвідчив широке застосування терміну до різних вікових категорій учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4297
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Learner_ Autonomy_Bevz O.pdf171,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.