Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4489
Назва: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ НАУЦІ
Автори: Іщенко, Людмила Валентинівна
Ключові слова: : індивідуальність, творчість, творча індивідуальність, творча особистість, формування творчої індивідуальності
Дата публікації: 3-гру-2015
Серія/номер: УДК 372.03;
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається стан дослідження проблеми формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку, здійснено аналіз психолого-педагогічних аспектів цієї проблеми Усередині кожного аспекту виділені два напрямки: перший - вивчення проблеми формування творчої індивідуальності особистості старшого дошкільника, друге - підготовка педагогів в системі вищої освіти. Здійснено аналіз фундаментальних досліджень в руслі цієї проблеми. Позначена роль творчості в реалізації індивідуальності особистості. Спираючись на наукові дослідження, виділено основні детермінанти формування творчої індивідуальності дітей дошкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4489
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Миколаїв.pdf461,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.