Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4791
Title: Готовність майбутнього учителя початкової школи до здійснення професійної педагогічної комунікації
Authors: Шкуренко, Олександра Вікторівна
Keywords: початкова школа
готовність
педагогічна комунікація
освітнє середовище
канали спілкування
інтерактивні технології
полілог
компетентність
Issue Date: 2014
Publisher: Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014
Citation: Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології №9(43), 2014 : наук. Журнал / гол. ред А. Сбруєва. - Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014. - С. 207-214
Series/Report no.: УДК 371. 134
Abstract: Стаття присвячена дослідженню проблеми готовності студентів до професійної педагогічної комунікації з точки зору психологічної та педагогічної наук. Особливу увагу приділено терміну “готовність до педагогічної комунікації”, розкрито його суть. Із проведеного аналізу дефініцій “готовність”, автор пропонує власне розуміння цього терміну його сутності, змісту та компонентів формування готовності студентів факультету початкової освіти до професійно-педагогічної комунікації. У дослідженні запропоновано навички міжособистісного спілкування, які є обов’язковою ознакою готовності до професійно-педагогічної комунікаційної діяльності майбутнього учителя початкової школи.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4791
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.