Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/480
Назва: | Майбутній соціальний педагог як субєкт професійного спілкування: критерії сформованості |
Автори: | Балдинюк, Олена Дмитрівна |
Ключові слова: | педагогічне спілкування функції культури соціокультурні критерії |
Дата публікації: | 2012 |
Серія/номер: | УДК 371.134:78; |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються методологічні засади підготовки майбутнього соціального педагога до педагогічної взаємодії з учнями та визначальна роль функцій культури у цьому процесі. Також автором розкрито соціокультурні критерії сформованості педагога як суб’єкта професійного спілкування. Наголошується, що культура спілкування вихователя виступає «інструментом» такого прилучення дитини до культури, з допомогою котрого він вводить вихованців у світ культури. |
Опис: | Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Вип. 5. – Частина 1. – С. 19-26. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/480 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Maibutnii_sotsialnyi_pedahoh_yak_subiekt_profesiinoho_spilkuvannia_kryterii_sformovanosti.pdf | 172,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.