Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4900
Title: Наступність при ознайомленні дітей з природою як умова реалізації неперервної освіти в Україні
Authors: Голуб, Володимир Миколайович
Голуб, Надія Петрівна
Keywords: Освіта
Неперервна педагогічна освіта
Наступність
Практичний аспект
Інформаційно-просвітницький аспект
Загальноосвітня школа
Методичний аспект
Дошкільний навчальний заклад
Гуманістичні цінності
Обмін досвідом
Issue Date: 10-Mar-2016
Publisher: Geneva, (Switzerland).
Citation: Golub V. Consistence in the process of acquainting children with nature as condition education in Ukraine / International scientific-practical congress of pedagogues, psychologists and medics“New Trends of Global scientific ideas. 2016.”, the 10th of March, 2016 Geneva, (Switzerland). ‒ P. 57‒62.
Series/Report no.: УДК 372.48(477)
Abstract: У роботі аналізуються аспекти наступності дитячий садок – початкова школа як основна умова неперервності освіти при ознайомленні дітей з довкіллям. Охарактеризовані методичний, практичний та інформаційно-просвітницький аспекти наступності. Вказуються основні форми контактів між дитячим садком і початковою школою: спільні педагогічні ради, робота творчих груп, семінари-практикуми, психологічні тренінги, обмін новаторсько-методичним досвідом, взаємне консультування.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4900
Appears in Collections:Факультет початкової освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.