Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4939
Назва: Пізнавальна активність як дидактичний засіб розумового виховання
Автори: Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна
Ключові слова: всебічний гармонійний розвиток особистості
розумовий розвиток
розумове виховання
пізнавальна активність
пізнавальний інтерес
самостійність
дидактичний засіб
психодіагностика
пошукова діяльність
Дата публікації: 23-тра-2016
Серія/номер: УДК 37(09)
Короткий огляд (реферат): Стаття спрямована на узагальнення дидактичних засобів стимулювання пізнавальної активності та самостійності, розглянутих на сторінках часопису «Советская педагогика». Для цього використаний, насамперед, історико-ретроспективний метод досліджень. Автором встановлено, що в радянській педагогіці проблема розумового виховання розглядалася, насамперед, у контексті розвитку ідеї про всебічний гармонійний розвиток особистості, що передбачало використання цілого комплексу дидактичних засобів. Результати проведеного дослідження можуть стати основою для подальших наукових розвідок з історії педагогіки, а також для розширення та оновлення змісту навчального курсу «Історія педагогіки».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4939
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
piznaval'na aktyvnist' yak dydaktychnyy zasib rozumovoho vykhovannya.pdf274,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.