Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4939
Назва: | Пізнавальна активність як дидактичний засіб розумового виховання |
Автори: | Цимбал-Слатвінська, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | всебічний гармонійний розвиток особистості розумовий розвиток розумове виховання пізнавальна активність пізнавальний інтерес самостійність дидактичний засіб психодіагностика пошукова діяльність |
Дата публікації: | 23-тра-2016 |
Серія/номер: | УДК 37(09) |
Короткий огляд (реферат): | Стаття спрямована на узагальнення дидактичних засобів стимулювання пізнавальної активності та самостійності, розглянутих на сторінках часопису «Советская педагогика». Для цього використаний, насамперед, історико-ретроспективний метод досліджень. Автором встановлено, що в радянській педагогіці проблема розумового виховання розглядалася, насамперед, у контексті розвитку ідеї про всебічний гармонійний розвиток особистості, що передбачало використання цілого комплексу дидактичних засобів. Результати проведеного дослідження можуть стати основою для подальших наукових розвідок з історії педагогіки, а також для розширення та оновлення змісту навчального курсу «Історія педагогіки». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4939 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
piznaval'na aktyvnist' yak dydaktychnyy zasib rozumovoho vykhovannya.pdf | 274,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.