Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5154
Назва: Ефективність вибору каналів збуту
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: канали збуту
методи збуту
маркетингова система
цільовий ринок
розподіл
посередники
товар
фірма
Дата публікації: 8-кві-2016
Видавництво: Одеса: МГУ
Бібліографічний опис: 1. Гарматюк О. В. Ефективність вибору каналів збуту/ О. В. Гарматюк// Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку національних економік: від мікро- до макрорівня», (Одеса, 8 квітня 2016):.-Одеса: МГУ, 2016.- С.147-149.
Короткий огляд (реферат): Перехід України до ринкової економіки вимагає якісної зміни форм організації й методів діяльності вітчизняних підприємств. Опинившись у нових для себе умовах, основна частина українських товаровиробників, зокрема, пивоварних підприємств, зіштовхнулася з проблемою реалізації своєї продукції, яка в останні роки значно загострилася у зв'язку зі збільшенням на вітчизняному ринку закордонних конкурентів. Дана проблеми викликана відмовою від планової системи господарювання й переходом до повної самостійності підприємств. Рішення про вибір каналів збуту – одне з найскладніших і найвідповідальніших питань у діяльності підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5154
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efektyvnist' vyboru kanaliv zbutu.pdf228,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.