Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
Назва: Теоретико-практичні засадит формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: Початкова освіта
Інклюзивна освіта
Дата публікації: 16-вер-2016
Серія/номер: УДК;372.4(043)
Короткий огляд (реферат): Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
Розташовується у зібраннях:Видання бібліотеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТПЗФГПДТРШВУІО.pdf89,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.