Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2016-09-16T08:34:30Z-
dc.date.available2016-09-16T08:34:30Z-
dc.date.issued2016-09-16-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397-
dc.description.abstractЗгідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;372.4(043)-
dc.subjectПочаткова освітаuk
dc.subjectІнклюзивна освітаuk
dc.titleТеоретико-практичні засадит формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освітиuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Видання бібліотеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТПЗФГПДТРШВУІО.pdf89,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.