Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397
Назва: | Теоретико-практичні засадит формування готовності педагога до творчого розвитку школярів в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | Початкова освіта Інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 16-вер-2016 |
Серія/номер: | УДК;372.4(043) |
Короткий огляд (реферат): | Згідно із «Концепцією розвитку інклюзивної освіти», Україні активізувався процес упровадження інклюзії в початковій школі. Це відбулося завдяки підготовці вчителів початкових класів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами під час спеціально організованих курсів, фрагментарність яких не надто підвищила рівень кваліфікації педагогів. Монографія буде корисною при підготовці майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5397 |
Розташовується у зібраннях: | Видання бібліотеки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ТПЗФГПДТРШВУІО.pdf | 89,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.