Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6147
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШульга, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-12-04T17:39:08Z-
dc.date.available2016-12-04T17:39:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШульга Н. Міждисциплінарне навчання: європейська практика⁄⁄ Матеріали Міжнародного дискусійного форуму «Мова. Освіта. Культура: античні цінності – сучасне застосування» (19-20 травня 2016 р). – Умань: УДПУ ім.. П. Тичини, 2016. - С. 319-322uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6147-
dc.description.abstractМіждисциплінарність є пріоритетом освітньої політики багатьох європейських країн. Як справедливо зазначає К. Чьорчмен, будь-яка дисципліна експериментально налаштована як інтелектуальна гіпотеза навчання, однак проблема полягає у тому, що вона розпочинається як гіпотеза, стає переконанням, а потім сама себе розглядає як основу всього навчання [1, c.47]. І тепер можемо спостерігати виникнення нових субдисциплін, подібних до нових курсів британських університетів, таких як «Жіночі студії», «Дослідження навколишнього середовища» або «Мультикультуралізм».uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУманьuk
dc.subjectміждисциплінарне навчанняuk
dc.titleМіждисциплінарне навчання: європейська практикаuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mizhdy`scy`plinarne navchannya yevropejs`ka prakty`ka.pdf102,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.