Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6548
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СУТНОСТІ ПОНЯТТЯ «ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ»
Автори: Осадченко, Інна Іванівна
Ключові слова: технологія навчання; методологічні підходи; дидактичний підхід; системний підхід; технологічний підхід.
Дата публікації: 2010
Серія/номер: ;УДК [378+37.02]:005
Короткий огляд (реферат): У статті шляхом аналізу різнобічних методологічних підходів до досліджуваного явища визначена сутність поняття «технологія навчання» як процесуально-дієвого складника дидактичної системи, завдяки якому реалізується гарантований рівень очікуваного результату шляхом відтворюваності поетапних дій за умови компетентності педагога, детальної розробки та функціонування інших складників процесу навчання.
Опис: Осадченко І. І. Методологічні підходи до розуміння сутності поняття «технологія освіти» / І. І. Осадченко // Педагогіка вищої та середньої школи : зб. наук. пр. – Кривий Ріг : Редакція КДПУ, 2010. – Вип. 30. – С. 55–61.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6548
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст_Осадченко_Методолог_підходи_до_розум_пон.....PDF350,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.