Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6835
Назва: | Теоретичні засади методичної роботи з молодшими школярами над засобами міжфразового зв’язку в тексті |
Автори: | Торчинська, Тамара Анатоліївна |
Ключові слова: | мовленнєва комунікація засоби зв’язку частини мови зв’язне мовлення речення текст молодший школяр засоби мовленнєвого зв’язку |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Видавництво "Тіповіт" |
Бібліографічний опис: | Торчинська Т. А. Теоретичні засади методичної роботи з молодшими школярами над засобами міжфразового зв’язку в тексті/ Торчинська Т.А.// Вісник Прикарпатського національного університету. Серія : Педагогіка. 2013. Випуск XLIX. У двох частинах. – С. 95-101. |
Серія/номер: | УДК 811.161.2 373.7, ББК 74.580.0; |
Короткий огляд (реферат): | у статті висвітлено питання, що стосуються рівня сформованості у молодшого школяра засобів міжфразового звязку у тексті. Обгрунтується одна з передумов поліпшення якості мовного і мовленнєвого розвитку молодших школярів, зокрема ознайомлення з тим, що частинимови поряд з іншими мовними одиницями буруть активну участь у всьому процесі мовленнєвої комунікації, виконують функції засобів міжфразового звязку. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6835 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
tmp55F4.pdf | 375,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.