Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161
Назва: | До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді |
Автори: | Павлюк, Вікторія Ігорівна |
Ключові слова: | предметно-мовне інтегроване навчання інтенсивні програми франкофонні студенти предметна компетентність зміст навчальної програми |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Молодий вчений |
Бібліографічний опис: | Павлюк В. І. До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді [Текст] / В. І. Павлюк // Молодий вчений. — 2017. — №2. – С.522-525 |
Серія/номер: | УДК 811.111 (71); |
Короткий огляд (реферат): | В статті уточнено поняття «предметно-мовне інтегроване навчання». Проаналізовано канадські інтенсивні програми вивчення англійської мови як другої мови. Визначено стратегії предметно-мовного інтегрова- ного навчання у франкомовних провінціях Канади. Виявлено переспективи розвитку предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді. Підкреслено переваги канадського предметно-мовного інтегрованого на- вчання для франкофонних студентів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
121.pdf | 167,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.