Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161
Назва: До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді
Автори: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: предметно-мовне інтегроване навчання
інтенсивні програми
франкофонні студенти
предметна компетентність
зміст навчальної програми
Дата публікації: 2017
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Павлюк В. І. До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді [Текст] / В. І. Павлюк // Молодий вчений. — 2017. — №2. – С.522-525
Серія/номер: УДК 811.111 (71);
Короткий огляд (реферат): В статті уточнено поняття «предметно-мовне інтегроване навчання». Проаналізовано канадські інтенсивні програми вивчення англійської мови як другої мови. Визначено стратегії предметно-мовного інтегрова- ного навчання у франкомовних провінціях Канади. Виявлено переспективи розвитку предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді. Підкреслено переваги канадського предметно-мовного інтегрованого на- вчання для франкофонних студентів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
121.pdf167,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.