Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280
Назва: | Індивідуально-диференційований підхід як засіб підвищення якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу |
Автори: | Підлипняк, Ірина Юріївна |
Ключові слова: | Індивідуально-диференційований підхід навчально-виховний процес дошкільний навчальний заклад |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Вісник Черкаського нац. ун-ту імені Богдана Хмельницького. Сер. Педагогічні науки № 16 |
Бібліографічний опис: | 372.04 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається суть термінів «індивідуалізація», «диференціація». Розглянуто проблему виникнення та дослідження категорії «індивідуально-диференційований підхід», розкрито індивідуально-диференційований підхід в поглядах вчених сучасності. Виділенні основні позиції, що визначають сутність індивідуально-диференційованого підходу як засобу підвищенні якості навчально-виховного процесу дошкільного навчального закладу. Запропоновано засоби підвищення ефективності формування навчальних знань і всебічного розвитку дітей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7280 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Indyvidualno-dyferentsiiovanyi_pidkhid_yak_zasib_pidvyshchennia_yakosti_navchalno-vykhovnoho_protsesu_doshkilnoho_navchalnoho_zakladu.pdf | 451,95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.