Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7568| Title: | СУТНІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ |
| Authors: | Юрченко, Оксана Володимирівна |
| Keywords: | формувальне оцінювання, молодший школяр |
| Issue Date: | 22-Nov-2017 |
| Abstract: | У статті розглянуто сутнісну характеристику формувального оцінювання у процесі навчання молодших школярів. Встановлено, що ефективно розроблені критерії оцінки та їх градація ясно демонструють учням, що і як буде оцінюватися, а також служать хорошим керівництвом для учнів в процесі виконання роботи. Градація критеріїв – це опис різних рівнів досягнення очікуваного результату. Чим конкретніше представлення критерії оцінки, тим краще учень розумітиме, що йому потрібно зробити для успішного виконання завдання. |
| URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7568 |
| Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Yurchenko.pdf | 317,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.