Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569| Title: | ЗМІСТ, ЗАКОНОМІРНОСТІ, ПРИНЦИПИ ТА НАПРЯМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
| Authors: | Юрченко, Оксана Володимирівна |
| Keywords: | соціально-педагогічна діяльність, початкова школа |
| Issue Date: | 22-Nov-2017 |
| Abstract: | У статті розкрито зміст, закономірності, принципи та напрями соціально-педагогічної діяльності вчителя початкової школи. Встановлено, що основними напрямами соціально-педагогічної діяльності вчителя початкових класів загальноосвітньої школи в умовах інклюзивної освіти є: педагогічний процес, корекційно-розвивальна діяльність, психолого-педагогічна діагностика, соціально-педагогічна профілактика, соціально-педагогічна діяльність з девіантними дітьми, соціально-педагогічна діяльність з обдарованими дітьми, соціально-педагогічна діяльність з сім’єю, соціально-педагогічна реабілітація, соціально-педагогічна анімація. |
| URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7569 |
| Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Yurchenko.pdf | 401,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.