Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634
Назва: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
Автори: Дзюбенко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: пізнавально-інтелектуальна та педагогічна компетентність є взаємозалежними та взаємообумовленими.
пізнавально-інтелектуальна
педагогічна компетентність
дисциплін педагогічного циклу
Дата публікації: 2017
Видавництво: Умань: ФОП Жовтий, 2017. – 116с.
Бібліографічний опис: Становлення вчителя забезпечується постійним удосконаленням його компетентностей.
Серія/номер: УДК 378: 371.134;
Короткий огляд (реферат): Виділені критерії та показники пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів у процесі вивчення дисциплін педагогічного циклу взаємопов’язані і взаємообумовлені, проте ступінь їх впливу на становлення компетентності динамічний, і змінюється відповідно до етапу становлення пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів і рівня її сформованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7634
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ Microsoft Word (2).pdf186,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.