Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7663
Назва: Тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні
Автори: Хлистун, Ольга Анатоліївна
Ключові слова: конкурентоспроможність
інновації
реклама
Дата публікації: 2016
Видавництво: Видавничо- поліграфічний центр «Візаві»
Бібліографічний опис: Хлистун О.А. Тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні / О.А. Хлистун / Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет - конференції Перспективи розвитку туристичної індустрії в Україні: регіональні аспекти – Умань : Видавничо-поліграфічний центр «Візаві», 2016. – с.137-139
Серія/номер: УДК;338.48(063)
ББК;65.9(4Укр)433я431
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано, що підприємства готельно-ресторанної сфери з одного боку, є одними із засобів високоліквідного використання капіталу, а з іншого – середовищем із високим ступенем конкурентоспроможності. У світі підприємства готельного та ресторанного господарства є одними із найбільш розповсюджених видів малого бізнесу, тому заклади та підприємства ведуть між собою постійну боротьбу за сегментацію ринку; за пошук нових та за утримання постійних споживачів їхньої продукції та послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7663
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник.pdf3,68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.