Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-11-26T13:50:39Z-
dc.date.available2017-11-26T13:50:39Z-
dc.date.issued2017-11-26-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688-
dc.description.abstractВивчення історії педагогічного новаторського руху насамперед вимагає встановлення його хронології. Загальновідомо, що розробка періодизації будь-якого феномену дає змогу чітко зрозуміти генезу, еволюцію, аналізованого явища, дозволяє встановити тенденції і виявити закономірності, на підставі яких можна робити наукові узагальнення. О. В. Сухомлинська слушно зауважує, що проблема періодизації розвитку – одна з найбільш складних, комплексних і багаторівневих проблем наукового знання і потребує досконалого знання про об’єкт дослідження, про суміжні з ним науки.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectНоваториuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectурокuk
dc.subjectвченіuk
dc.titleДо проблеми розмежування хронологічних періодів в інноваційній діяльності в освіти Україниuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Умань Кравчук.docx20,25 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.