Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кравчук, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-26T13:50:39Z | - |
dc.date.available | 2017-11-26T13:50:39Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-26 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688 | - |
dc.description.abstract | Вивчення історії педагогічного новаторського руху насамперед вимагає встановлення його хронології. Загальновідомо, що розробка періодизації будь-якого феномену дає змогу чітко зрозуміти генезу, еволюцію, аналізованого явища, дозволяє встановити тенденції і виявити закономірності, на підставі яких можна робити наукові узагальнення. О. В. Сухомлинська слушно зауважує, що проблема періодизації розвитку – одна з найбільш складних, комплексних і багаторівневих проблем наукового знання і потребує досконалого знання про об’єкт дослідження, про суміжні з ним науки. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | Новатори | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | урок | uk |
dc.subject | вчені | uk |
dc.title | До проблеми розмежування хронологічних періодів в інноваційній діяльності в освіти України | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези Умань Кравчук.docx | 20,25 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.