Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
Title: До проблеми розмежування хронологічних періодів в інноваційній діяльності в освіти України
Authors: Кравчук, Оксана Володимирівна
Keywords: Новатори
педагогіка
урок
вчені
Issue Date: 26-Nov-2017
Abstract: Вивчення історії педагогічного новаторського руху насамперед вимагає встановлення його хронології. Загальновідомо, що розробка періодизації будь-якого феномену дає змогу чітко зрозуміти генезу, еволюцію, аналізованого явища, дозволяє встановити тенденції і виявити закономірності, на підставі яких можна робити наукові узагальнення. О. В. Сухомлинська слушно зауважує, що проблема періодизації розвитку – одна з найбільш складних, комплексних і багаторівневих проблем наукового знання і потребує досконалого знання про об’єкт дослідження, про суміжні з ним науки.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7688
Appears in Collections:Факультет початкової освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Умань Кравчук.docx20,25 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.