Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/77
Title: Інвестиційна привабливість рекламного ринку України на основі Інтернет-комунікацій
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: Інтернет-технології
маркетингові комунікації
Issue Date: 2013
Series/Report no.: УДК;338.48.
Abstract: У статті проаналізовано стан розвитку та структуру українського рекламного ринку. На основі даного аналізу проведено порівняння між інвестиціями в ринок реклами та комунікацій в мережі у світі та Україні. Визначено основні засоби комунікації та інформації в Україні, місце та роль Інтернет в системі комунікацій, обсяги ринку Інтернет-комунікацій в Україні. Згідно проведеного аналізу визначено фактори, які сприяли розвитку ринку Інтернет-реклами та основні перешкоди на шляху до розвитку Інтернет-реклами в Україні.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/77
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
reklam_rynok4.pdf336,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.