Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/78
Title: ІНФОЛОГІЯ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ СТРАТЕГІЇ В ІНТЕРНЕТ
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: організація
Інтернет-реклама
інфологія
Інтернет-комунікація
Issue Date: 2013
Series/Report no.: УДК;338.48.
Abstract: У статті розроблено інфологію реалізації стратегії Інтернет-комунікації на основі визначення пріоритетних цілей маркетингових комунікацій в мережі Інтернет. Враховуючи цілі Інтернет-комунікації, їх постановку та реалізацію, визначено відмінності комунікативних програм в мережі Інтернет та найбільш доцільні комбінації застосування засобів Інтернет-реклами. На основі механізму реалізації стратегії Інтернет-комунікації, виділено особливості Інтернет-комунікації у сфері маркетингу та основні етапи, з яких складається побудова стратегії комунікації в мережі Інтернет.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/78
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
komunik_strateg.pdf165,87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.